03/11/08

考试
真的让人感触良多啊....


考试
同时激发学生们的:

想象力

(研究如何把讲师解决掉)

忍耐力

(不能看戏? 不能睡觉? 我忍忍忍忍忍...... 做不到!)

创作力

(不会做时, 所有的理论、解释都出之自己... 自己成了历史学家, 生物学家, 化学家, 哲学家....)


更能促进人与人之间的良好关系

(甲同学: 你读完没有啊?
乙同学: 还没有啦! 那么多, 怎么读得完啊??
甲同学: 对嘛! 都说那些讲师不懂是怎么活的... 这样的东西也可以讨论成一课!
乙同学: 就是说嘛! 那么多东西不研究, 跑来研究酱的东西....
以此类推, 可以"讨论"一小时, 增进感情...)



考试多么好啊!!!

可为什么我却那么可怜???


名言原来还真的有教育价值的..

临时抱佛脚 佛踢你一脚

书到用时方恨少 notes 到读时方知多

一寸光阴一寸金, 寸金难买寸光阴
我终于知道为什么JPA 的allowance不够用了



考场如战场
所以

我应该庆幸我生在这和平的国家

否则十条命都不够我战死...



如果懒惰是一条罪,
那我大概犯了滔天大罪...

如果懒惰是一种恶,
那我应该是十恶不赦了吧??



所以呢,
我还是回去读书吧!!
好!!! 我读! 我背! 我考!
然后我回家!!!
wahahahahaha!!!!



oh no, i should back to my studies... phrm1010, i will defeat u!!
......
...
.
hope that it's before i'm defeated by u...


~jj~

11 comments:

Fei:

ahahahhahaha!

ur post quite meaningful...goood job...

but still...first year is the easiest wor...everyone says so...hahahaa

time to use ur special antidepressant la hahaha

hahaaha eh ur 名言 very funny!! i never heard of them before.. hahaha jia you ya!!! ^.^

lolz... aint you suppose to study instead of blogging?? XD N.W.L

to fei: haha, my anti-depressant? i've got immunity to it di.. so sad~ anti-depressant resistance... haha..

well, u won't say UPSR is difficult now but u will when u were in standard 6, right? that's y v 1st year student say difficult n u seniors wont lo! =P

to chee jie: haha, some i just thought of it, some heard from someone last time la.. u jia you too!!!

to nwl: i thought u should be studying instead of viewing blog also? haha, it took me less time to write a blog than to watch an episode of drama...

Hey gal...

Such a great post...completely speak out what students have in mind!! ;-P

Gogogo, all the best then you can go back have fun...good luck, fight!!

哇! 趁我不在就搞搞震, 读不完还写部落格,小心

回来时不给你吃云吞面, 芽菜鸡, 瓦煲鸡饭,点心,

大碌面.........

mummy

姐,我们一起努力奋斗,
一起努力创造,
一起临时抱佛脚,
一起有忍耐力(虽然我也没有),
一起想象力 (研究如何把老师解决掉),
一起揽着死..

~FElix Kông~ ☻ ☻

哈哈,你妈竟然用食物来威胁你?!TVB 比较有威胁性吧?嘻嘻。。。
哇!你弟可支持你多了。。。赞!
那就要多照顾他啦!嗯,帮他一起搞定他老师吧,哈哈!!!
XDDDDDDDDDDD
:P :p :p :p :p

考试加油啦。。。

I've got smoked by my organic Chem and I was damned proud that i managed to do all the questions.

If you've started using anti-depressants, don't forget to recommend me one.Generic drug should do quite well.

你妈说的食物弄到我的五脏六腑开始投诉我的刻薄对待了。。。。。
可惜我只能在明年才可以供给它们应有的福利。

答应我。。。。。先帮我吃一吃吧 XD

>NWL<

to kev: good luck to u too! very fast we wil be freed n can eat lots n lots of nice food!!!

to mummy: haha, 等我回到怡保, 那些食物就肯定飞不出我的五指山了!! 哈哈哈哈哈哈!!!!!

to felix: choi!! 不要死啦!! 我们要努力... 努力看戏..努力睡觉..努力.... 没有没有, 我是说努力读书啦!! 无论如何, 你SPM加油咯!!!

to ~jien~ : 现在最空闲就你了!!! 搞定老师不是你的强项吗? =P 谢谢你的祝福.. 不过如果能少点和我晒命说你有多得空会更好!!

to caterpillar: *clapzzz* well, i like chemistry more than biology... haha, well, ahem.. my antidepressant hor? what he mean by anti-depressant is to look at lamfung la! to release tension! hehe... but nvm, if i know which is good, i can intro to u.. generic is good enuf, cheaper summore! haha!

to NWL: 我还以为你要我打包给你, 吓我一跳.. 原来是帮你吃.. 没问题!!! 要双倍还是三倍啊?? 还是叫你妈煮了, 我去帮你,然后告诉你味道如何? hehe..
不要难过, 我拍照然后给你看, 一解你的馋嘴只苦~~ 是不是觉得我很好人leh?

About this blog

About Me

My photo
If you hope to find serious stuff or extravagant words in my blog, then i'm sorry to disappoint you lo! As what my blog title suggests, i'm a very lazy person who lazy in everything except sleeping n eating. hahahaha!!

八卦台


Free chat widget @ ShoutMix

在我生命中留下足迹的人

旋律边界