I am very very very very angry and 懊恼!!!!

For your information, I'm back to Ipoh, Malaysia!!! I should be very happy and enjoying myself, right??

YES I AM!!!

until yesterday night when I realised I received an email from the Vacating and Inspection Manager saying that I ABSCONDED my room in Australia!!!!

#^$&%!@^&$%^&*#^&@^*(%@!#

If u don't know what is absconded, nvm, no need checked the dictionary..

abscond (v) to leave somewhere suddenly without permission because you want to escape, or because you have stolen something (from Cambridge Learner's Dictionary)

abscond
ed to leave quickly and secretly and hide oneself, often to avoid arrest or prosecution. (from Dictionary.com)


顶他的肺!!! 他妈的!! 我还有一连串的骂人的话, 但念在这是我的 blog, a public blog, 所以全部删掉!!!

真的气到我要死了!!! 拜托, 我可是奉公守法, 准时给租金的好租客, 好不好??
天知道好心的我, 只是很好心地借了我的房间给 kin fei 和他的家人而已吗!!! 有错吗???
好心没好报啊!!!!! 为什么会有这样一来的事情发生在我身上啊????

好, 话说我在18号就已经回来我亲爱的家, 过着犹如猪那样享受地生活~~~直到....

昨天晚上,我受到辉的 SMS 说他们发现房间里多了一封信, 信里说限他们在明天10点以前把所有的东西都搬走! 再来,

我发现我澳洲房间的 agent 竟然 email 我说我逃离我的房间, 并发现我的房间有一些不应该有的人在住着。 对啦, 是有人在住,但也不用说我潜逃嘛!!! 天知道我听了多生气!! 气炸了!

我什么时候潜逃啦??? 我没给租金吗?? 170澳币一星期耶!!! 不便宜好不好????

我非常生气地回答他的 email 之后, 决定说辉是我的 cousin, 看能不能有通融, 而辉第二天也会打电话给那 manager。。。 好, 我等~~

谁知~~~

他们竟然恐吓辉一家说, 要是他们10 点来到, 看到东西就丢, 看到人就报警!!! 我简直就气翻了!! 好像说有人想他们 office 接到报告, 说我已经走了, 然后有不知名的人搬了进来。。 结果呢, 人家一家必须搬走。。

事情还没有完。。。。

那个王八蛋说因为辉没有留下钥匙, 结果为了防止他们再回来, 他们必须换掉我的锁头!!! 他天真地以为这样就可以解决问题吗??? 他有没有想过, 我回去的话, 怎么进房间啊?? 气死我了!!!

到最后怀疑是我那漂亮的英国同屋做的。。。 难道漂亮的女人都有着恶毒的心肠???? 哎~~ 难怪我那么善良~~

好吧! 你不仁, 我不义!
既然你害到我们 ' 鸡毛鸭血', 我就让你也尝尝苦头!!!
既然那可恶的 agent 说要把所有的东西都那走, 好!!!! 那我就把 internet modem 给拿走! 看你怎么上网!!

muahahahaha!!!

在此向 kin fei 和黄老师一家, 说声对不起啦!!!
and thanks to kev and ernest!!!


** 纯粹要发发牢骚而已啦~~


~jj~



13 comments:

那你还有得住回那一间屋子啊?
只拿modem太便宜了他,叫埋几个师傅来拆埋他的水龙头啊,地板瓦砖啊。。。一起带走!顺便在每一个东西上面拉一pek你的粪,看他敢不敢讲这些东西不是你的!!哈哈!!
讲到师傅就想起龙龙,haiz。。。

哇! 哪有这样霸道+野蛮的?! 说你潜逃还诬赖你的室友是引狼入室的共犯?! 难道你家有金喔。真是扯到了极点! 干脆明年不住了啦。迟早心理扭曲。

*就陪你发发牢骚 =)

to 阿癫: 哇!! 你比我还厉害!!! 不过我明年不会回去了咯!! 管他呢!
龙龙? 哇, 你还记得他? 那等你回来,我们回学校看他还在吗! hehe..

to che jie: 对咯!!! 他们很过分咯!! 讲得很绝.. 气死我了! 竟然连丢东西和报警都讲!!!
不过呢, 不是我的 agent 诬赖我的同屋, 其实是我们认为是我的 housemate '报串'...
真好, 有人陪我发牢骚.. =)

希望一切顺利.
下次找个美国人作同屋吧...

美国人会比较好? 我上个 semester 的同屋就是美国人, 但是她们超级吵的咯!! 不过人就还好啦.. 应该没有那么有心机... 不过我从来不知道我的同屋会那么坏的咯.... 看走眼了.. 或许我向来看人都不准吧~~

喔我还以为是那个agent怀疑是你的屋友做的。唉我还是一样毛....=.='''

哈哈, 不要紧... 惯了... 不过我也讲得不很清楚啦. hehe..

Hahaa...pretty women with bad thinking? But, you are a cute, gentle and friendly gal...hehe!

Yea, just take back all your belongings before the lock has been changed. The agent was too strict and can't be flexible with things...Its alright gal, you just have to negotiate with the agent and stop paying if possible...heee!

Take care and enjoy being a huge piggy back in Ipoh...haa~ Cya!

我帮你骂脏话。
顶他!顶死他!
你几时要link我的部落格啊?

to kev: wah! praise me lk that meh? i will shy one wo... *blush*
haha, i hope i can stop paying also, but can't... now i'm even worrying how am i going to vacuum the room if they change my lock...
huge piggy? hehehehe.. sounds so right, i'm having piggy life now..

to 亲爱的可爱的晓雯: 好, 就顶死他! 在家里每天咒他!! 我以为你要保持低调嘛, 所以没有 lnk 你 blog 啦... 原来你没有??

need fire extinguisher? haha..
or ba jiao san (banana leaf's fan)

so when you go back you stay where wo

我像酱低调的人咩?!

to william: depends on which one u can give me, but then on that time when my fire is burning, both add up also can't stop the fire!
anw, i'm not staying there anymore liao lo, i will be moving out... so no worries.. =)

to 高调到不行的晓雯: 我以为嘛... 以为你改过自新,要保持低调.... hehe... 好啦好啦, 我这就去 link 你的 blog!!! 放你在第一个以示歉意和敬意.. 好不好?

About this blog

About Me

My photo
If you hope to find serious stuff or extravagant words in my blog, then i'm sorry to disappoint you lo! As what my blog title suggests, i'm a very lazy person who lazy in everything except sleeping n eating. hahahaha!!

八卦台


Free chat widget @ ShoutMix

在我生命中留下足迹的人

旋律边界